2012. augusztus 12., vasárnap

Tarnamérai találkozó...

Péntek dél körül a Férjem elment Tarnamérára a Polgárőrséggel...hogy mit kerestek ott?
Szombaton Megyei Polgárőr találkozó volt, és ő mint Fő autószerelőjük is velük tartott...
...kicsit jól sikeredett este volt, ahogyan hallottam...
Éjszaka kiolvastam Tvrtko könyvét, és nem bírtam magam rávenni a hajnali kelésre, hogy süssek valamit...
 Mi 4-en /Böbe, Férje: Laci, Judit és én/ tegnap vágtunk neki az útnak~hiszen aznap bárki jöhet a rendezvényre, akinek kedve szottyan hozzá...
Míg a Fiúk pálinkával melegítettek, mi a péntek esti brassói /hagymás burgonyával/ maradékát falatoztuk...eszméletlen finomra sikeredett...
Ahogyan az ebéd is: sertéstarja májjal, és gombával; tárcsában sült burgonyával.
A strand területén került megrendezésre a "buli"...
Sajnos ez volt az utolsó rendezvény ott, mától örökre megszűnik "létezni"...
2 vállalkozó megvásárolta a strandot, de hagyták az enyészetnek...a medencék kritikus állapotban vannak...pedig olyan jó kis hely/volna/... :(
A gyógyvizes medencét töltötték fel még pénteken, és a Fiaink ott szórakoztak; és persze tegnap én is bemerészkedtem úszni...~úgysem tudunk eljutni sehová sem, nekünk ez volt a kikapcsolódás~ :S
A végére hagytam a számomra legfontosabb támpontot...11 órától a helyi Zumba csapat lépett fel...az edzőjüket~Juditot ismerve, még a Karácsonyi Zumba Maratonról~odaléptem hozzá, a fellépés előtt, és beszélgettünk pár percen keresztül; majd a fellépés közben a felállított színpad előtti nagy placcon lekövettem a lépéseiket~már amit tudtam~...biztos hülyének nézett pár ember, hogy egyedül zumbázom, de nem érdekelt... :)
Stílszerűen a világoskék zumba pólómban követtem nyomon a lépéseket... :)


Nincsenek megjegyzések: