2013. február 28., csütörtök

Biztosítás és labor...

Ma átköttettem a meglévő életbiztosításunk...
...hogy kedvezőbb feltételekkel-e, jelenleg úgy gondolom igen, aztán a megtakarítási időszak végén, lehet, hogy semmit sem fog érni a pénzünk, de most így nyugodt vagyok, ha bármi történik velem, Férjem feje felől nem viszik el a házat...
Ja, és még ma laborban is jártam...
...este már kaptam is mail-ben az eredményt...
A vasam magamhoz képest extrém mértékben magas!~ezt nem értem; nekem mindig a béka feneke alatt szokott lenni, most meg...a transferrin telítettségem is kiugró...a hgb, és htk is a felső határt veri...pedig marha fáradt vagyok állandóan... :(

4 megjegyzés:

admin írta...

Akkor Te még nem tudod, hogy valamit tudsz! :-)
Én hiába szede(gete)m a vasat, így sincs ott, ahol kéne....

Pocilakóra várva írta...

Tudok valamit?! :S
Majd, ha rájövök a titokra, elárulom! :)
Puszi

Popi írta...

Mond majd valaki valamit a leletedre?

Pocilakóra várva írta...

Popikám,
Talán ma a házi dokker.