2014. június 21., szombat

Lolita ballagása...

Glenda nővére fogadott keresztanyjává 1 ideje már...
Ezért is tartottam szükségesnek, ha már az édesanyja nem kér segítséget önmagától, elmenni tegnap segédkezni az előkészületekben...
Az időmből bőven kitölt, és jó emberek közt voltam...
Reggel már hajnalban keltem, mert megígértem, hogy sütök 1 tortát, és a háromszögeket...
Naná, hogy a torta elsőre nem sikerült!...
Mintha minden összefogott volna ellenem...
De időben elkészültem mindennel...
A ballagás kissé hosszúra nyúlt, de annak mindannyian örültünk, hogy számtalanszor elhangzott Loli neve, sőt! Még plakettet is kapott! Annyira okos ez a lány, és gyönyörű volt!
Közös fotózkodás után beálltunk segíteni...ki ezt, ki azt...ebéd után még a fiúk mosogattak...
Férjem dolgozott, ezért csak délután tudott csatlakozni...
Nagyon jól éreztük magunk, jól sikerült. Rengeteget nevettünk...
Egyedül az volt a kérésem, hogy az ajándékot csak akkor nézze meg, ha mi már elmentünk...megtartotta szavát!

Nincsenek megjegyzések: