2015. január 13., kedd

Anyává válás...képtelenség/e/...

Míg cirka 2 hete ez fogalmazódott meg bennem, és erre szerettelek volna kérni Titeket, akik Krizsásak: Nézzetek hülyének, de sokan mentek most hozzá konzultálni, insem-et, lombikot kezdeni.
Nem tennétek meg-persze, hogy nem, ha babonásak vagytok-megkérdezitek, statisztikailag melyik hónap lenne még sikeres?
Tudom, hozzáállás kérdése...hiszen mindegyik hónap az lehet, de nálam ugye a szeptember jött be...
...addig múlt hét hétfőn Vikiéknél mondtam ki a valós érzelmeim...képtelen vagyok anyává válni...fogtam Noel-t, és nem volt meg az a mindent elsöprő érzés...
Reggelre ismét gyermekkel álmodtam...


8 megjegyzés:

NMartina írta...

Nekem mindig mondta a doki hogy az ősz.

Névtelen írta...

Szia! Nekem novemberben sikerült:-)
Üdv:Zsuzsi

Csigusz írta...

Draga Pocikam! Nehogy azt gondold, hogy baj, ha egy "idegen" babara nem indul el a tejtermelesed :) Mar bocsanat a szarkazmusert.

En csak arra emlekszem, hogy a tel nem jo.
Puszillak

andi565 írta...

A mindent elsöprő érzés nekem is csak szülés után pár órával jött elő. Ne várd, hogy ezt más gyereke váltsa ki belőled! Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó anya leszel, csak ne add fel! Kívánom, hogy 2015 meghozza Nektek a várva-várt kis csodát :)

FElla írta...

Én is úgy tudom hogy az ősz és az a jó ha ősztől tavaszig vagy terhes nem pedig fordítva akkor jobban passzol a hideg időjáráshoz a terhesség.
Persze fogalmam sincs statisztikailag mikor születik több gyerek.
Poci én még egyetlen idegen kisgyereket sem tudtam megfogni, a Húgom gyerekei hangosan jajveszékeltek ha megláttak. Szerintem külön dolog hogy ki "anya típus" és hogy kinek adatik meg a szerencse hogy (kizárólag biológiai körülmények folytán) gyereke lehet.

Pinkman írta...

Jaj, Poci, drága, én is egyetértek a Lányokkal. Szerintem ilyen előzmény után, nagyon nehéz rácuppanni más gyerekére, még ha nagyon szereted is. Nekem mindig kell negyed óra -fél óra amíg teljesen fel tudok oldódni a családtagjaim vagy barátaim gyerekei társaságában, pedig nagyon imádom őket. Senki nem tehet róla, de a saját kudarcomra emlékeztetnek. Ráadásul egy sikertelen inszem vagy lombik után közvetlenül nem is igen kívántam a gyerektársaságot. Kell idő mindig. A sajátodnál más lesz, ebben biztos vagyok, mert csak a csodára fog emlékeztetni. <3

isola írta...

Nekem juliusban. A meleg alitolag jo..szerintem csak szerencse, de foleg kitartas kerdese. De te se menj ra, tehat szepen elore kitartoan DE ne elhamrkodva!!!

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Nektek!