2016. augusztus 7., vasárnap

Ejtőzés...

Tarnaméra-Polgárőrnap

Péntek délután, munka, és fogorvos látogatás után kocsiba pattantunk, és leautóztunk a tarnamérai strand területére, ahol másnap kerül megrendezésre az Országos Polgárőr Találkozó, ahová civilek is mehetnek, de a polgárőrök már előző nap cuccolnak, sátor állítás, pasis este/buli...
Minden évben így szokott történni, csak a helyszín változik, pedig nekünk az utolsó év kimaradt.
...és én aznap nem is szoktam menni, de most kivételt tettünk, mert újra nyitott a strand, és másnap tömeg lesz.
Megfizethetetlen az érzés, amikor éjfél tájt a medencéből nézed a csillagos eget, a tejutat; a langyos vízben merengsz ezernyi érzésen...
Nem agyalsz túl, nem kombinálsz...
3 óra felé kerültünk ágyba kocsiba, Férjem pillanatok alatt elaludt, az én szememre nehezen jött álom.
Reggel 7 előtt már úsztam a kellő távot, /Gábor beelőzött, már 6-kor úszott,/  ismét, egyedül a medencében, mindaddig, amíg meg nem érkezett a csapat/tömeg...
Majd a főzőversenyre nevezve beálltam a segítők sorába, és Laci a Csopaki aprópecsenyéjével ismét győzedelmeskedett, immáron 4. éve veretlenül.
Hazafelé én vezettem, pedig nem rajongom érte, a Visontai bányarészre 1 pillantást tudtam vetni, számomra gyönyörű volt.
Cirka 1 óra alatt értünk haza, elrendeztem mindent, és 1 szempillantás alatt álomba zuhantam...

Nincsenek megjegyzések: