2018. október 14., vasárnap

Kowalsky meg a Vega...10.13

Frenetikus koncertet hoztak össze...
...ismét nem tudom visszaadni azt az érzést, amit a koncert alatt átéltem...
Ma is ez határozta meg a napom...
Férjem szerint pezsegtem...
A tavalyi hosszú hallgatásomban el kezdtem tudatosan hallgatni Őket...
...számtalan mondandójukkal belopták Maguk a szívembe...
...s ha már a múltkori közelben tartandó koncertjükről lecsúsztam, úgy gondoltam, most, ha kell, gyalog is, de tuti ott leszek!
20 órakor már tobzódott a tömeg, pedig, még volt 30 perc a kezdésig...
Sajnos a tömeg közepében ragadtunk, mindaddig, míg gondoltam egyet, és felmentem a keverőpultosak emelvényének lépcsőjére...
...onnan tökéletes volt minden...
Rengetegen voltunk, s mégis 1 emberként énekeltünk...
Ekkora összetartást csak a sportban tapasztaltam eddig...
Hihetetlen élmény volt!


2 megjegyzés:

Rena írta...

Én most hétvégén lemaradtam róluk, pedig itt voltak nagyon közel. De a nyáron a Bparkba volt szerencsém őket hallani, szép..és igaz számokat énekelnek..megindító.

Pocilakóra várva írta...

Ugye?
Mondanivalójuk van...