2019. június 22., szombat

Aki ismer...

...mert, hogy kell ilyen bejegyzés is...
...nem lehet mindig minden rózsaszín...
...csak áltatnám magam...
Tegnap óta hisztis picsa vagyok...
...konkrétan nem tudom az okát...
...aki ismer, tudja...
Szeretném itt megosztani, de, az még várat magára...
/mert nem kellenek az okosságok, bármilyen segítő szándékkal történnek/.
Tegnap este zokogva futottam ki szüleim sírjához...
Ott, sikerült megnyugodnom, befelé fordulnom.
Elcsendesedtem...
...és megértettem a nap folyamán, ...csupán azért, mert, az életem nem az elvárásaimnak megfelelően alakul...nem kell másokat bántanom-tegnap ezt is kellőképp csúcsra járattam...
Pedig, nem kellene semmit tenni, görcsösen akarni, hogy megfeleljek, szeressenek, csak sodródni, elengedni...
...hisz' "akivel dolgom van..."
...leszek én az a mosolygós lány...

Nincsenek megjegyzések: