2019. november 16., szombat

1 újabb gyöngyszem...

Jászberényben...
Kiírtam a csoportunkban, ha, lesz jegy, ott leszek; ha, nem, egész egyszerűen nem kell ott lennem...
Délután már eljutottunk oda, hogy a csoport tagok is nekem drukkoltak, hogy legyen jegyem...
Volt 1 megérzésem, hogy 15 h-kor lesz jegy...
...és láss csodát...
Felkerült 2 eladó jegy...
Lecsaptam rá...pedig a netbank kidobott...
...de, türelmes volt az eladó...
...s mint másnap kiderült, nem voltam egyedül a jegyekre, de, engem választott...
Mi ez, ha, nem csoda?...
Az állomáson kérdezősködtünk-mert csajos program volt, és a vasúti közlekedés bizonyult jó megoldásnak.
Gyalogoltunk lazán...
...megállt mellettünk a szolgálat-tevő, és elvitt minket a csarnokig.
Hálás vagyok ezért is.
Ott pedig megismertem 1 csapatot, akik Tatabányáról érkeztek/Ági, Dóri, Niki és Tomi/, és a 2. sorban sikerült helyt állnom.
Vitt magával a hangulat, az élet-érzés...a flow...
Jobb volt, mint a debreceni nagy koncert.
A legkisebb lány-Ági a koncert végén elkapott 1 pengetőt, és hatrafordulva, önzetlenül átnyújtotta nekem...
Az ilyen pillanatok örökre belém égnek...

Nincsenek megjegyzések: