2020. június 28., vasárnap

Csodanap 2...

Tegnap este hirtelen ötlettől vezérelve érkezett a gondolat, hogy kihasználva a szabadság 1. napjait kiszellőztetem a fejem, felmegyek fővárosunkba.
Reggel a buszmegállóból írtam Eszter barátnőmnek, hogy megyek fel Pestre.
Jött a gyors kérdés, hogy ugye megyek Hozzájuk?
Más úticélon is gondolkodtam, hogy Pannám ajándéka tutira célba érjen-postán keresztül, de, közös megegyezéssel Eszterék mellett döntöttem.
Csak gondolatban terveztem, de kihagyhatatlan nap lett volna...
Marci a szégyenlősségével, a maga kis dacával, majd puszijaival teljesen levett a lábamról; Eszter pedig a pocakos bájával és hozzá/m/ állásával...
Hazafelé levendulával tértem haza-Nemzetközi ? Virággal 1 mosolyért kezdeményezés oka folytán...
...és 1 hosszúra nyúló telefonbeszélgetéssel, aki mostanság fogja a kezem a nagy világban...

Nincsenek megjegyzések: