2011. április 13., szerda

Védőnőség más szemszögből

Szóba került ma, hogy elhagynám a körzetet...és az egyik kismami a párjával, úgy, de úgy ragaszkodik hozzám...:)
Ez felettébb jó érzéssel tölt el:)
De ma a babanetet olvasgatva ki lettem oktatva, hogy 1 olyan nő ne menjen védőnőnek, akinek nincs gyermeke...hja, kérem, hogy ezt nem érdemszerűen osztja az élet?...
Mert a védőnők nem tudnak semmit...persze, én sem tudok sok mindent sajna, de igyekszem tanulni...
Ez fájó pont volt, őszintén mondom, és tényleg az önértékelésem egyenlő lett a 0-val...bár nem is igazán volt eddig sem, de most sikerült teljesen zéróra leredukálni...
Különben is azt gondolom, tényleg nincs szükség ránk, mert gyermeket mindenki tud nevelni!

2 megjegyzés:

Ferilka írta...

Ne hallgass arra az egy(-két) "okosra"!!! A jó védőnőkre igenis szükség van, nekem nagyon nagy segítség volt, hogy valakitől kérdezni tudtam a szülés utáni első hetekben. Én speciel egy védőnőnek jobban hiszek mint akinek gyereke van, mert ugye minden gyerek más, tehát attól mert x gyerekénél bejött valami, nem biztos hogy az enyémnél is be fog jönni. A védőnőknek meg szélesebb tudásuk, rálátásuk van a gyerekgondozás témára. A gond szerintem az, hogy sajnos van sok nem annyira felkészült, vagy nem szívvel-lélekkel dolgozó védőnő és ezért kialakult egy negatív kép a védőnőkről általában. De ugye mindig vannak kivételek, és Te az vagy!!! És szükség van Rád!!! Mint ahogy azt az a kismama is jelezte, akit a bejegyzés elején említettél! Puszi, Ildi

admin írta...

Akkor először gyereket kellene szülni, aztán tanulni menni???? Értelmes egy hozzászóló volt...
Én néha nem tudok gyereket nevelni. Sőt..., asszem egyre inkább nem! :-p