2011. április 30., szombat

1. konzultáció

Na, ezzel még tartozom...
Idegen volt Pest, idegenként mentem be a Klinikára, az volt az érzésem...hiszen majd' 17 hónap telt el az 1. IVF óta...
Reggel 9.00-re volt időpontom, ezt tudjuk...és utolsónak hívott be a nagyságos prof. 13.00-kor
Ekkor már a sírás határán voltam...
Az. 1-nél is így volt, csak ott volt a csapat-akik nagyon hiányoznak!-akikkel elbeszélgettük az időt, most pedig megszólalni is alig volt kedvem...
El kezdte ecsetelni, hogy régiek a vizsgálataink, ezért mennünk kell újra...
Mire én flegmán bevágtam, hogy de hiszen nekünk van 8 fagyasztott embriónk-ahhoz is kell?
Ja, az elkerülte a figyelmét...na, ja...
Várat egész nap, és még felületes is...
Vagy nem tetszik neki, hogy nem kap pénzt-eddig sem terveztük; na, ezután meg pláne nem-vagy csak egyszerűen nem bírja az ábrázatom...
Abban állapodtunk meg, hogy a következő ciklus 20. napja előtt jelentkeznem kell.
Addig még fel kell kutatnom a Gonapeptyl árát a különböző gyógyszertárakban...(már ha azt kapok)...
2 perc után "kihajított"...
Nem hogy nem toleráns, nem találok rá szavakat...
Iszonyat fejfájással érkeztem haza, és mára még a vesém is besokallt, lázas vagyok...szép 7vége...
Mondtam is a Férjemnek, ha Ő nem akarná annyira, többé nem mennék...belefáradtam a végeláthatatlan harcba...
Ahogyan 1 lány is, aki ott volt, pedig 1 órával később jött a férjével, mint én, de ő el is sírta magát...

5 megjegyzés:

admin írta...

Na szép kis nap! :-o
Pénzsóvár orvosok... :-s

Linsy írta...

Az ilyen minek megy orvosnak? o.O

Mátrai Anita írta...

Szinte meglepödtem volna, ha azt irod, hogy figyelmes, türelmes, kedves volt. Ez mar egyszerüen hihetetlen!

Pocilakóra várva írta...

Ági!
Nem mertem kitenni a megjegyzésed a mail-címed miatt!
De én is küldtem Neked mailt!

Jeanner írta...

Szija!

pedig mennyi ilyen van... érzéketlen, hiszen neked semmi bajod, "csak" gyereket szeretnél! pfúúúúúúúúúúh, de felhúztam most magam!

Remélem, most sikerrel jártok! :)