2011. augusztus 23., kedd

Zajlik az élet...

Hétvégén a Férjem az OMSZ szállította a Traumatológiára, mert a garázs ajtó olyan erővel csapódott be, és ő pedig meg akarta állítani, hogy beletenyerelt a 6-os üvegbe...
Nyomókötéssel láttam el, de ez kevésnek bizonyult, és hívnom kellett a mentőt...Sógor volt szolgálatban, és ő is eléggé megrökönyödött a seb láttán...varrni kellett...most 2 naponta jár kötözésre...
Tegnap pedig én jártam meg nagy fővárosunk, mert jövő kedden Lc /laparoscopiás/ műtétem lesz...a Rókusban, ahol a műtősnő dolgozik...végre már valaki bekukkant a hasamba...mára vártam a ciklus kezdetét, de még sehol semmi...remélem azért addigra lezajlik a vérzés, mert akkor cseszhetem a dolgot... :(

2 megjegyzés:

Jeanner írta...

Nagyon drukkolok a műtéthez, párodnak meg jobbulást! Ezek a férfiak mindig túlbecsülik az erejüket, aztán tessék... :(

admin írta...

Na, még ez is... :-s