2011. október 6., csütörtök

Ismét....

...ZUMBA!
Hetente 1x kedden 19-20-ig helyben is tart Andika órát. Már meg sem lepődött, amikor meglátott, csak mosolyogva annyit kérdezett, hogy duplázom? Mire válaszoltam, hogy helybeli vagyok-gondolom ezt nem tudta-, naná, hogy nem hagyom ki. :)
Basszus, még ha nem is tudom "profi" mód űzni, akkor is ez kell nekem!
Jó volna, ha napi szinten lehetne járni, hiszen jó figyelem-elterelő.../pláne, ha nem vagyok túlságosan magam alatt, és nem tévesztem el a lépéseket/.
A futásnál kitartást éreztem; na nem azért, hogy itt nem, de itt érzékelhető a felszabadultság feeling is...

3 megjegyzés:

admin írta...

A maradék napokon ugrabugrálj otthon! :-p

Mesi írta...

Kedden én is kipróbáltam, hihetetlen jó érzés, felszabadít engem is. Nagyon hiányzott már nekem is a változatosság, és az, hogy valami kizökkentsen a hétköznapi bajokból. Nem lett izomlázam se, pedig nagyon ráztam a ráznivalót! :) Egy bibi mégis van a történetben, nagyon fáj azóta is a császáros sebem, remélem nem csináltam vele semmi komoly problémát, ma holnap egy éve lesz, hogy megszereztem a varratokat.

Eperke írta...

Ép testeben ép lélek:)