2011. október 28., péntek

Nem egyszerű...

Fura napok vannak a hátam mögött...
Itt van a múlt kedd, amikor annyira kikészítettek munkában, és még itthon is ezer dolgom volt, hogy a konyha közepén leguggoltam, és el kezdtem a sírást...
...vagy a tegnapi nap...amikor a kedves gyermek orvosnak kiböktem, hogy totál gyomor idegem van, ha vele kell dolgoznom...hát mit mondjak, lehet, hogy magam alatt vágtam a fát...végérvényesen rám fog szállni, attól tartok...
...ja, és én kis naiv...tudom, mostanában mindenkinek azt mondom nem érdekel a gyerkőc téma, ami igaz is, mert úgysem tudok mit tenni, de közben pedig titkon reménykedem, hogy spontán teherbeesés lehetséges...ez is kilőve, mert tegnap jelentkezett a vérzés, 26 napra...bezzeg ilyenkor nem 37-re, mint műtét előtt...
...és van még 1 fájó pont...1 régi ismerősömről kiderült, hogy szült...ami nem is lenne baj, csakhogy 3. titkolt terhessége, és még hülyének is nézi az embert...Férjem szemében könnyek gyűltek...

3 megjegyzés:

admin írta...

Tegnap nem is mondtad... :-o

Eperke írta...

Sajnálom:(
Próbálj erős maradni,és szorítunk,hogy spontán teherbe ess!!!!

Mill@ írta...

Nezz utana az Aviva-tornanak! En most kezdtem el, nagyon sokan koszonhetnek spontan teherbeesest neki.
Egy 4 oras alkalommal lehet megtanulni aza alpjait, utana hetente ketszer erdemes ismetelni a gyakorlatsort.