2013. április 13., szombat

Egészségnap...

Ma reggel már 8-ra mentünk segíteni...vérnyomás, vércukor, koleszterinszint mérés...
Közben kiugrottam vásárolni is Jucus barátnőm szülinapi tortájához a kellékeket...
Anno szegény anyukája sütött nekem a 25. szülinapomra, most rajtam a sor, hogy elrontsam a 3 x-es küszöbét...
Volt ma 1 tündéri doktornő is, akinél, ha már úgyis késik 3 napja a vérzésem, akkor megnézettem magam...valójában arra voltam kíváncsi, hogy cysta teszi-e...s mi derült ki? Van 1 epekövem, és apró tüszőim érésben...
Ez akkor most hogyan is van?...
...s abban a pillanatban hasított belém, hogy ma 1 éve, hogy nem sikerült a transfer...
Véradásra is mentem volna, de nem kellett nekik a vérem... :) :( 1 hónapon belüli fogászati kezelés miatt.
Délután pedig fergeteges~mert tényleg az volt~ 1 1/2 órás zumba maratonnal zártunk...

2 megjegyzés:

Estsanatlehi írta...

Véradásért, még ha csak szándék is maradt végül, hatalmas köszönet és ölelés, közvetetten ezek szerint te is Apukám-megmentője vagy.

Pocilakóra várva írta...

Est!
Nagyon szívesen adtam volna...de látod ez van...majd legközelebb...