2013. június 3., hétfő

Frászt kapok...azt hiszem...

Ma valahogyan nem akart sikerülni semmi...
A munkában az okos már megint vakított, de juszt is nekem lesz igazam, és ezt holnap a képébe is vágom...basszus, egyébként egyre jobban megy el az önbizalmam, megrettenek már kis dolgoktól is...
Frusztrál a munkám...tudom, váltani kell! Ahogyan Etamá-nál is olvastam~milyen sok igazságot ír le ő is~...
Múltkor Adriennel beszélgettünk zumba után, hogy ő is ugyanezt átélte a volt munkahelyén, mint én...olyan könnyedség futott át rajtam, hogy tudja miről beszélek...
Tudom, hogy ezt már más is átélte, hiszen Melus is erről panaszkodik...csak ott rengeteg ember közt van 1-2 hülye...
Szegény Jucus barátnőm, legalább fél órán át hallgatnia kellett a siralmaim...
Mostanság nagyon sokat jut eszembe az én megtört anyám...mennyivel egyszerűbb lenne az életem, ha fordulhatnék hozzá...
Ma a zumbán is az edző hozta a formáját, de a végén lehiggadtam, mert lenyomtuk a Fiesta Buena-t, és a Cool Down-t...

3 megjegyzés:

Csigusz írta...

Pocikam! Annyira drukkolok, hogy jobb legyen, konnyebb legyen Neked. A Fiesta buenat mi is nyomjuk az az egyik koreografia ami nalunk, annyia gyors, hoyg nem nagyon megy egyelore, majd idovel. Csak ugye stimu vege fele meg abbahagyom a mokat, pont amire belejonnek.

Estsanatlehi írta...

Poci, ugye keresgélsz más munkát folyamatosan...? Nem könnyű, tudom, de ha nincs a munkanélküli-vagyok-muszáj-azonnal érzés, akkor talán könnyebb várni - és egyszer csak beüt egy jó lehetőség...

Pocilakóra várva írta...

Eszter,
Nagyon drága vagy!
Engem ez a zene felpörget, olyankor úgy érzem, nincs lehetetlen! :)
Most ez az abszolút kedvenc...
a konyhai munkafolyamatoknál szoktam rá lépegetni/mambo-cha-cha párosítás is szerepel benne nálunk/...gondolhatod a szomszédok nem néznek kicsit sem hülyének! :D
Puszi

Est!
Igazad van!
Nincs a kényszer, és talán egyszer megtalálom önmagam!