2013. június 6., csütörtök

Hát már soha...

...nem leszek épeszű ember?
Ömlenek a könnyeim, és nem tudom mitévő legyek...
Reggel már korán bent voltam az SZTK-ban, és lebeszéltem a hiányzó thrombózis paneleket, hogy most még ne...
Az asszisztens a diabetológián is dolgozik, és említettem neki a 2.6-os vércukrom...azt mondta, beszéljünk július elején, szigorúan napi 5x étkezés, és kaphatnék Metformint is...a kaja az nem fog menni, az fix...de ezt mondtam is neki...a folyadék alig csúszik le a torkomon, könyörgöm...
Meddig mehet ez még így?...
A labort is megjártam, a Coeliákia panel levéve/5-6 hét múlva lesz eredmény/, a vérképem holnapra lesz kész...
Már lassan többet járok szúratni, mint bárhová...
Hazafelé gyalogolnom kellett cirka 20 percet, és közben már a könnyeim ömlöttek/még jó, hogy esett az eső, és alámosta őket/ , bementem a szüleimhez a temetőbe...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgy megölelgetnélek, hátha jobb kedved lenne. Remélem, hamarosan jön egy jó fordulat, és egyszerre kiderül az eged. ;-)
ETAMA

Pocilakóra várva írta...

De drága vagy! Köszönöm!

NMartina írta...

jajj Te nagyon el vagy kenődve :( ilyenkor én sem tudok mást mondani: virtuális ölelést és puszit küldök Neked. És tudom hogy tudod, ez átmeneti, és jön jobb is!!!!!!

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm, drága vagy!