2013. november 4., hétfő

Már semmit sem értek...

Reggel óta próbálom elérni Tanár urat...míg végre az osztályon sikerül...
...a menses miatt ugrik a holnapi műtét, helyette vár 18-án...
Lányok, én nem értem...eddig az volt, hogy vastag nyálkahártya miatt a vérzést követő 1-2 héten belül kell elvégezni ezt, akkor pedig már a 19. napon leszek...
...persze, ő az orvos, tudom, de akkor sem értem...majd, én leszek a hibás?...
Kérdeztem azt is, hogy 1 napos, vagy esetleg bent fekvős leszek...az altatás miatt...majd az altatóorvos eldönti...akivel aznap reggel fogok találkozni...most én érzem, hogy fejetlenség ez az egész?...

7 megjegyzés:

Csigusz írta...

Nyugi, Poci. A hystero nekem is a ciklus masodik feleben volt. Az is lenyeg, hogy megnezik kozelebbrol a jol fejlett nyalkahartyat, sot mintat is vesznek belole esetleg.

NMartina írta...

Poci! Ezt nem kell túlfilózni sztem. Mondom ezt úgy hogy anno én is azt tettem. Nekem végül úgy esett, hogy a mensi előtt 2!!!!! nappal csinálták meg. Kedden műtött, egy éjszakát benn kell maradni ez 1000 % és szerdán dután jöttem haza. De azt is úgy hogy alig éltem... Csütörtökön meg megjött... Itt csak az a lényeg, hogy ne mensikor legyen

NMartina írta...

ja várj! Laparnál kell benn aludni :) hysterónál műtét után 4-4,5 órával lehet hazamenni ! :) :)

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Csajok!
Csigusz,
Rendben! :)
Tina,
Csak tudod, azért voltam kétségbeesve, miszerint a sztárdokker állítása, ill. Tanár úr véleménye is az volt, hogy ne legyen vastag a nyálkahártya...
...ha meglátnak altatás után, tuti, bent fognak... :)
Piszkosul nem bírom egyetlen fajtáját sem... :(

NMartina írta...

Mondjuk erre meg csak azt tudom mondani amit utólag már okosan tudok a műtét utáni létről...

Engem nem visel meg az altatás, de ha Téged igen, akkor lehet hogy Rád ugyanaz vonatkozik mint anno rám....
Kézzel lábbal tiltakoztam hogy én a lapar után haza akarok menni. Még aznap reggel is azt prezentáltam a dokinak hogy ha 10 kor műt, nehogymár nem rázódom helyre este 6-ig.... Hááttt bakker. Műtét utáni állapotom annyi volt hogy egyrészt áldás volt abban a dzsuvás ágyban pihizni, másrész meg azt éreztem hogy mindenki hagyjon másnap délutánig aludni :) pihenni. Felkelni nem volt erőm még másnap sem, nemhogy hazamenni. Aztán valahogy másnap csak kivánszorogtam duán 2 felé a kocsihoz...

Heniiii írta...

én is aggodalmaskodnék, ha nem világos minden, a recepciós csajoktól nem tudnád újrakérdezni a sztorit biztonságképpen? nekem a sotén tényleg 2 héten belül kellett mesi után, és bentalvós volt. de nem tudom, itt mi a cél, és mi fér bele rugalmasan.

Pocilakóra várva írta...

Tina,
Arra készülök!:)
Heni,
Úgy leráztak, mint a sicc a Bajcsy-ban...