2014. március 13., csütörtök

A teljesség igénye nélkül...

Én öltözék/ruhadarabok/ helyett 2 kedvenccel jövök, ami mostanság a listám élén áll...
Az egyik a HoneyBeast: A legnagyobb hős c. Dal-kissé elvont, de szerintem nagyon jó!
A másik 1 film, Fogadom címmel.
...ebből 1 részlet:
"Fogadom: Segítek, hogy szeress élni, hogy mindig gyöngéd leszek hozzád és lesz elegendő türelmem. Hogy beszélek, amikor azt kell és hallgatok veled, amikor nem. Hogy nem bánnom, ha nem szereted a ribizli tortát. Hogy a szíved melegében élek, és az lesz az otthonom."

"Fogadom: Hogy őrülten szeretlek. Akármilyen leszel is. Most és mindörökké. Sosem felejtem el, hogy ez egy életre szóló szerelem. A lelkem legmélyén tudni fogom, hogy,hogy jöhet bármi ami elválaszt minket, mi mindig visszatalálunk egymáshoz."

2 megjegyzés:

U2 írta...

Ez igen! Mindkettő valóban kiemelkedő alkotás .-)Én is rajongok mindkettőért....és igen, vannak olyan fogadalmak, melyeket be is tartanak...:-) Én nem is tudtam sokáig, hogy a Honeybeast énekesnője a Hernádi Judit lánya....

Pannaa írta...

A dalt nem ismerem. De az a két idézet.... gyönyörű.