2014. július 15., kedd

Időpontok...és szervezés

Tegnap felhívtam a Kaáli-t, miszerint egyeztessem a recepción a Kedvenc Dokker általi időpontot...kértem, hogy stornózzák a 15-ét...kiderült, hogy mindkét helyre be vagyok írva...
Én, hülye, csak azt nem kérdeztem meg, hogy mikorra vagyok beírva 12-én? Annyit mondtam ugyanis csak, hogy a Doki szerint bármikor mehetek...erre pedig csak annyit feleltek, hogy 9 előtt ne...rendben...
Még 1 apropó a tegnapi napról...válaszolt a TEGYESZ-es tanácsadó...telefonon is szívesen áll rendelkezésünkre...pedig eddig ő ragaszkodott leginkább a találkozáshoz...
Hívtam déleőtt, nem vették fel...
...aztán újra hívtam, foglalt volt...
Mint tudjuk, nem akar ez könnyen összejönni nekünk...
Az előbb viszont kapcsolták a tanácsadót...
Elmondta az örökbefogadás folyamatát, majd találkozót beszéltünk /volna/ meg, de ismét későbbre tettük...
Augusztus végére...
Októberben indul a tanfolyam, addig kellene mindennel meglennünk...

2 megjegyzés:

Hanna írta...

Szia, a tanfolyamot meg lehet csinálni az Ágacska alapítványnál is. Mi is ott csináltuk. Náluk elég gyakran indulnak tanfolyamok. Akik a tanfolyamot tartják nem csak tankönyvekből ismerik ezeket a dolgokat, mert amellett hogy képzett szakemberek gyakorló örökbefogadó szülők is. Csak ajánlani tudom őket.

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszönöm a segítséget!