2014. augusztus 12., kedd

Ismét a Kaáliban...

Tisztában sem voltam vele, pontosan mikorra van időpontom, hiszen utólag lettem beírva...10-re mentem, és cirka 30 percet töltöttem olvasással, mire bekerültem, de nem bántam...
Viszont kiderült, hogy nem kellett volna most találkoznunk, hiszen a hivatalos várólista február környékén mozog...de ellenben szeptemberben szeretnénk.../ezt még előzőleg meg is beszéltük/
A következő találkozásunk 08.27-én lesz 10 órakor...
Kérdeztem a Dokit a hogyan továbbról...hiszen utolsó támogatott lombikunk, és egyenlőre sajnos nem áll módunkban összekaparni 535.000 Ft-ot sikertelenség/fagyasztott embrió nemléte esetén...
Tudom, hogy a minőség a mennyiség rovására megy, és fordítva, de megkockáztattam e kérdést...
Azt mondta, felemeli a Merional-t 2-re...ok...de volt hyperstimulációm? Mondtam igen, de nem különösebben éreztem meg...megnézte az UH képet, ismét elmondta, hogy jelentős mennyiségű folyadék volt, és nem emel adagot...
Megértettem...
Tehát ugyanaz a stimu lesz, mint febr-ban...bár 1. körben fogigátlóval akart kezdeni, mire már vágtam is, hogy Leiden...de annyit kért, hogy a recepción, ha kérdezik, mondjam, hogy szedek/azt sem tudom, mit, hogyan/...basszus, most erre mit mondjak? :( ...
Ha szerencsém lesz, akkor nem kérdeznek semmit...


Nincsenek megjegyzések: