2015. március 9., hétfő

"Elcseszett, mind az ötven árnyalatban..."

Nagyon-nagyon fáradtnak érzem magam...
Túledzettem magam, de semmi baj...ma folytatom újra...
Túl vagyok 1 elég érdekes, vegyes érzelmekkel teli 7végén...
Péntek délután Viki barátnőmmel megbeszéltük, csajos estét tartunk...nem jött össze...
...seperc alatt látta a szárnyalásból zuhanásba váltást...
...közben megkaptam, hogy megváltoztam.../nem Tőle/...
...szerintem nemcsak én...
Szombaton rohanás, sütés-főzés anyósomnál tartandó vasárnapi családi napra, amin én nem vettem részt, ugyanis beváltva ígéretünk, újra "megtámadtuk" Pestet, csajos napot tartva, ismét a Cinema City-ben...
Kisebb terem, kevesebb ember, de nekünk mégis megérte...
...totálisan nem érdekel, ki mit gondol, milyen ember vagyok/"Elcseszett, mind az ötven árnyalatban..."/, hogy újra, és újra képes vagyok végignézni lelkesedéssel ezt a filmet...
Jelenleg én magam sem értem a lelkem...
De lényegében annyit tudok, hogy sűrűbben kellene ilyen programokat összehoznunk...
Rengeteget nevettünk, Melus barátnőm hozta a szokásos formáját...
...én pedig hagyatkoztam az érzékeimre, Viki barátnőmék érvelésére...
...és tényleg...rohadtul nem mindegy, hogyan állsz magadhoz/elfogadod, vagy sem; hogyan látod magad.../
...ha pozitívan, és mosolyogsz, akkor azt is kapod vissza...
Játszottam a kisugárzással...

Nincsenek megjegyzések: