2015. július 24., péntek

Strand...csajos nap ismét...

Felíciával...
Nagyon jól alakult az egész nap...
Míg tart a Reggae camp/bár én gyűlölöm a reggae-t/, de amiatt a slacklines-os csapat is ott volt még...
...és ismét nekiduráltam magam, bár a jóval nehezebb, feszítettebb spaniferen...5 lépést tudtam megtenni! Ahogyan Vikiék mondanák: tiszta büszke voltam magamra! :)
Még mindig azt mondom, frenetikus; semmivel össze sem hasonlítható élet érzés!
Felíciával sokat beszélgettünk, nevettünk; hol együtt, hol felváltva úsztunk. Bár szegény, szerintem unatkozott mellettem, mert én nem vagyok az a "csapatjátékos"...de ismerősökkel is találkozott, és legalább velük is elfoglalta magát. Az egyik csaj invitált minket a Ladánybene27 koncertjére...olyan fapofával álltam "végig"-ez csak nekünk volt a vég, mert szerintem miattam már Neki sem volt kedve maradni...sajnálom, nem az én világom!...
Sokkal inkább a Lost Frequencis, https://www.youtube.com/watch?v=VjHMDlAPMUw, amit akkor játszottak, amikor hazafelé jöttünk... :)
Ja, és gyönyörű :) , napbarnított színem lett! :)

Nincsenek megjegyzések: