2016. szeptember 16., péntek

Mindig történik valami valamiért...

Ma esedékes volt még 1 neurológiai vizsgálat mindkettőnk számára.
Később keltünk, mint, amit elterveztem, de mint kiderült, Főorvosnő is 10-kor kezdte meg rendelését, mert az osztályon is dolgozott.
Amíg Férjem várakozott, Böbe utáni segélykiáltást eszközöltem, és kértem, hogy kérje le a hiányzó eredményeim.
Sikeresen!
"Vicces" a történet...
2 éve a Mycoplasma pneumoniae IgG szeropozitív lett, most teljesen negatív...
A Chlamydia pneumoniae IgG kétes...
Mit fog ehhez szólni a doki?...
/Az IgG átesett fertőzést igazol/
Amíg a labort intéztem, a Főorvosnő megérkezett.
Mindig figyel a sürgős esetekre, az eü. dolgozókra...hamar be szoktam kerülni; de mivel nem látott, ráment a délelőttünk...ami a Férjem szempontjából nem volt sikeres, hiszen még a fogászat is mára volt ütemezve.
Én elvagyok ilyenkor 1 könyvvel, megtanultam türelmessé válni...
...s ilyenkor eszembe jut az is, hogy azért kell ennek így lennie, mert 1 nagyobb/rosszabb/ dolgot előzünk meg vele...
A főorvosnő sűrűn elnézést kért/még ő!/, majd megvizsgálta Férjem. A sejtésünk beigazolódott...nyaki gerincsérv...
Elküldte carotis UH-ra, MR-re, fizikoth-ra. /09.27, 10.03/
Közben az EEG-m nem tudta kiértékelni a gépben, ezért felvetettem, hogy megnézné-e papír alapon...elszáguldoztam érte, közben pedig ott tudtam segíteni...
Nem teljesen jó a görbe, de egyenlőre csak observatio-t igénylek...

Nincsenek megjegyzések: