2009. november 26., csütörtök

2009. november 26.

Nehezen akart virradni. Alig aludtam valamit, készültem a mai napra, vagyis inkább agyaltam.
Korán felértem, 1 kedves sorstárs már várt.
Túl estünk a kötelező vérvételen/ösztradiol-szint/, közben a többiek is megérkeztek, és hogy teljen az idő, rengeteget beszélgettünk, nevetgéltünk.
Viszonylag hamar bekerültünk, és kiderült, hogy az eredmény jó, ezáltal indulhat a stimuláció!:)
Fostimon-t kell szúrnom reggel 2, este 1 ampulla; folytatni tovább a Decapeptyl-t, és este 1/2 szem Bromocriptint kell szednem.
Veszélyeket is rejt magában a dolog-egyike a túl stimuláció; de én abszolút nyugodt vagyok, nem tartok tőle.
Persze, beparázom időnként, hogy lesz-e tüszőérés, és hasonló kérdések foglalkoztatnak, de muszáj sikerülnie!
Hétfőn ismét vérvétel/ösztradiol/, majd UH. vizsgálat követi.

1 megjegyzés:

admin írta...

Akkor a mai nap jól ment!
Legalább így sikerüljön a hétfői is!!!! :-D
T.