2009. november 23., hétfő

Előzményekből napjainkba

A műtét sikeresen megtörtént, én tapasztalattal az altatás miatt, és 1 petevezetővel érkeztem haza 2 nap elteltével.
A controllvizsgálaton az orvosom mindent rendben talált, és megegyeztünk abban, hogy ha decemberig nem jön létre a hőn áhított terhesség, ismét felkeresem. Így is történt.
A konzultáción javaslatára, tavaszig kellett volna várnunk, hogy bejelentkezzünk az ARO-ra/asszisztált reprodukciós osztály/, de mi ezt május 29-i napra tettük.
Emlékszem, rengetegen voltak, és az orvosra is sokat kellett várni. Közben pedig kitöltöttünk egy kb. 5 oldalas formanyomtatványt, az adatainkról, betegségeinkről, műtéteinkről.
Nagyon vártam már ezt a napot.
Kaptam beutalót hormon szint vizsgálatra, ami ciklus napokhoz volt kötve, s mindezt júniusban meg is ejtettem. Eredmény negatív:)
Férjemnek is menni kellett egyéb vizsgálatokra. Nem volt kellemes, az tuti.
Augusztus 10-re kaptam hsg. vizsgálatra/hysterosalpingographia=átjárhatósági vizsgálat/ újabb időpontot, mert az előzőt réginek vélték, és 2 év alatt bármi történhet az emberrel.
Férjem unokahúga vitt fel, akinek ezúton is sokat köszönhetek.Vizsgáznia kellett volna, ehelyett engem istápolt, mert kiderült, hogy a megmaradt petevezetőm is átjárhatatlan.
Nyári szabadságolások miatt szeptember 01-én kezdte meg munkáját ismét az ARO.
Ekkor konzultációra férjemmel együtt érkeztünk.
Az orvos már az 1. lépésben közölte, hogy IVF-re/in vitro fertilisatio=szervezeten kívüli megtermékenyítés/kerül sor.
Ekkor elvégezték még a serológiai vizsgálatokat mindkettőnknél/AIDS, Hepatitis, nálam még rubeolára is vettek vért/. Eredmény:negatív:)
Az eredmény később készült el, mint ahogyan tartottam a ciklusban, amikor lehetett volna kezdeni az injekciót. 1 hónap csúszás...
Október 05-ét írunk, ismét konzultáció és UH.vizsgálat.
Eredmény:1-1 cysta a petefészkeimben. 1 hónap csúszás ismét...
Nagyon elkeseredtem. Sírtam a Klinika lépcsőjén.
11.04-ét írunk, és 1 szívemnek nagyon kedves barátnőmért izgulom halálra magam.
Eltelt az a bizonyos hónap, és már november 05-ét mutat a naptár. Ismét konzultáció, és UH.vizsgálat. Mondtam a férjemnek, hogy ha aznap is gátja lesz az elkezdésnek, feladom. Psychésen nagyon megviseli a pár mindkét tagját.
Barátnőm párja elmondásai alapján, minden úgy történt eddig, ahogyan megjósolta nekünk:)
Remélem igaza lesz a továbbiakban is.
Nagyon sokat köszönhetek nekik is, psychésen mindig támogatnak.
11.05:Az UH-on az orvos mindent rendben talált, el kezdhetem 11. 07-től a Decapeptyl/peteérés-leállító/ injekció adását. Végre!:)
11. 06-án ki is váltottam az injekciót. Nem mondom, nem semmi ára van. Ilyenkor forr a vérem; hiszen mi mindent megteszünk, hogy gyermekünk legyen, és alig támogatja a TB ezeket a szereket; bezzeg a nemi átoperáció, azt persze.
11.07-e:1. Decapeptyl injekció adása. Subcután/bőr alá/ kell, nekem intracután/bőr rétegei közé/ sikeredett. Remélem ebből nem lesz baj...
Értekeztem a kedvenc szülésznő kolléganőmmel, aki szerint annyi hátrányom származott belőle, hogy nehezebben szívódik fel. Sebaj, holnap ügyesebb leszek.
11.19: napi 1 Decapeptyl-t adtam eddig, ma vérvétel, /ösztradiol-szint/és konzultáció.
Magasabb még 1 picit a szint, ezért még mindig csak a Decapeptyl adása folytatódik.
Reggel 1/2 8-tól 13.30-ig csücsülés az osztályon.
Szerencsére fórumos sorstársakkal, így legalább ment az idő.
1 hét múlva ismét ugyanezen vérvétel, és UH.vizsgálat.

Nincsenek megjegyzések: