2011. február 4., péntek

Vizsgálatok sora...

Ma reggel Férjem terheléses ekg vizsgálatra volt berendelve 9 órára.
Meg is érkeztünk, még éppen időben, amikor az asszisztens nő 1 sima ekg-t készített, és vérnyomást mért. RR :140/110 Hgmm
Kérdezte is tőle, hogy mindig ilyen magas a per érték is? Szokott...
Talán a stressz okozta, de feszített újra a mellkasa...most nem ijedtem meg, hanem fel voltam készülve arra, hogy végre kiderül az igazság...
Teltek a percek, az órák is már, amikor 12.20-kor végre behívták szív ultrahangra...és ennyi mára...
Azt hittem, nyomban lefordulok a székről...én kis naív...
1 hónap múlva jöhetünk vissza mellkas rtg-re, és terheléses ekg-ra!
Bár a cardiológus roppant mód rendes, segítőkész volt; nem tette ki 1 perc leforgása alatt, hanem részletesen kikérdezte...végre 1 normális orvos abban a kórházban!
Az eredményeit elnézve sem lettem okosabb, de majd csak a végére jutunk már ennek is...

Nincsenek megjegyzések: