2011. február 23., szerda

Valahol fáj...

Ma annyit, de annyit agyaltunk, ahogyan Timiék is a ház alakításon...
...vagyis mi nem az alakításon, hanem az eladáson...
Fáj a szívem érte, mert itt élek, amióta megszülettem, viszont a törlesztő részletünk emeli a bank, és már így is nagyon kalkulálnom kell, hogy mi az elsődleges...
...viszont a kihasználatlanság pedig afelé húz, hogy váljunk meg tőle, mert 1 gyermekkel is nagy, de így gyerkőc nélkül pedig...
Tudom, persze, most totál nincs ára az ingatlanoknak, de majd kiforrja magát még az ügy...

3 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia!

Örülök, hogy férjednek nincs baj a szívével!

A ház eladás most tényleg tiszta ráfizetés, mert áron aluliak a vételek, de ha szükség van rá, s nem könnyű fenntartani egy nagy házat.

Remélhetőleg hamar megoldódik minden ügy, s újra sikerül pozitívan látni!

admin írta...

Biztosan nagyon nehéz lenne attól megválni, ha születésed óta az a tető van a fejed fölött. Azért próbálj meg nem annyira ragaszkodni hozzá, mert ha nem bírtok vele, akkor muszáj lesz lépni valamerre. Én anyuméknak is ezt magyarázom! Nekik is ott egy tetőteres nagy ház, ahol magukra maradtak, amióta eljöttem. Nincs kihasználva, szinte fel sem mennek a lépcsőn és izzadják a hatalmas fűtésszámlát. Eladni (még) nem akarják, mert Ők építették. Talán még pár év puhítás és rábillentenek az eladásra. Az pedig azért gáz, mert -ahogyan írtad is- nincsenek ingatlanárak!
Nekünk meg nagyon rossz az elosztása a háznak. Van középen egy kocka alakú közlekedő, minden ajtó onnan nyílik és nem tudok oda tenni semmit. Évekig idegesítettem magam, hogy milyen sz@r helyzet ez, de végre megtaláltam a megoldást. Most erre más azt mondaná, hogy fogjam be és örüljek, hogy van hol laknom. Örülök is, csak nem mindegy, hogyan férünk el. Mert hát Máténak és a fél háznyi játéknak nem elég a 2*3-as kuckó...
Na és ugye itt jön az, ha lóvé van, akkor olyat csinálsz, amilyet megálmodsz... Csakhogy lóvé nincs, így nem álmodozunk. :-((((
Szerintem nézelődjetek ingatlanügyben..., hátha! Még ha nehéz lenne is megválni a mostanitól.
Na jól van, eldugulok, mert litániát írtam, késő van és holnap nem érek oda hozzátok doki előtt! :-p

Ui: én örülök, hogy a cardiológia rendben! Jó, most így nem lettetek okosabbak, de azért egy szívprobléma nem hiányzik!

Na puszi, tényleg húzok má'! :-)

Mesi írta...

Én teljes mértékben megértelek és azt mondom, hogy tartsatok ki a végsőkig!!! Több százezren bedőltek a hitellel, nem hiszem, hogy az a cél, hogy minden hiteles elveszítse a feje felől a házat! Kell, hogy legyen megoldás!!! Nem akarok politizálni, csak egy kérdés: Mikor az MSZP volt hatalmon folyamatosan tüntettek az emberek (többek között a hitel miatt is), most hol vannak ezek az emberek és szervezetek????