2011. május 3., kedd

Sok/k/ a mai nap

Kicsit sok/k/ volt a mai nap...
Tegnap este Férjem megkérte 1 barátja, hogy ugyan már menjenek el elhozni 1 autót Adácsra...mindez este 7-kor...22.00-kor már kezdtem aggódni, és rátelefonáltam; nyugi van...majd amikor még 23.30-kor sem volt itthon, ismét telefon, közben pedig már az infarktus kezdett végezni velem...most rakták le az autót...hazaérve kaja, majd beszélgetés, és 00.30-kor sikerült is ágyba bújni.
...ennek köszönhetően olyan voltam ma, mint a felmosórongy...olyan logikátlanul beszéltem, és logikátlan gondolataim voltak, hogy már csak mosolyogtam magamon :)
...és közben pedig szélesedik a kör, aki tud az újabb IVF-ről...
Ugyanis az imádott gyermekdoki nénivel(Zita drnő) együtt látogattam, és az 1. kérdése az volt, hogy miért nem megyek át Apcra?
/Történt kb. 2 hete, hogy az egyik kedvenc kolléganőmtől-tanító védőnőm-elkérte a telefonszámom, mert el akar csábítani innen, hogy ne bolonduljak meg :)/
...ezért neki is elmondtam, hogy mi az oka.../persze előtte titkolni sem akartam, hiszen őt szeretnénk majd a gyerkőcünknek-férjem orvosa is ő volt már :)/
Aztán szépen elbeszélgettünk bizonyos személyekről, és belátom, nem csalódtam eddig sem bennük...ő sem festette le szebben őket, mint én szoktam...

Nincsenek megjegyzések: