2012. július 10., kedd

Mozzanatok...

"Régen" adtam hírt magamról...
Pedig azóta túl vagyok 1 jó pár dolgon...nem érdekfeszítőek ugyan; ezért nem is gondoltam, hogy rögvest beszámolót tartok...most sem tervezem túl hosszúra a mondandóm...
Katasztrofális vagyok mostanság...
Felemészt a helyzet...a munkában talpalok 3 ember helyett, míg a Férjemnek letelt az álláskeresési időszaka...hogy mi lesz ezután? Majd, aki ezt úgy intézte, meg is oldja...az egyik percben ezt gondolom, míg a másikban a Zagyvának tudnék menni...
De! Sok szaron túl vagyunk már, ezt is áthidaljuk...
A másik dolog, ami nem hagy nyugodni~bár magam sem értem~ a pocakosak látványa...
Ági barátnőm~akit anno pocakosan látogattunk, és örültem nekik~megszült, és ahogy megláttam Grétit /képen csak/ sírva fakadtam...
Tegnap ugyanezt váltotta ki belőlem 1 ultrahang kép...
Ellenben Kinga barátnőmnek nagyon örülök, akárhányszor meglátom a gömbölyödő pociját, és nem vagyok rá irigy!
...vagy tegnap zumbán...ahogyan Ila kislányát megláttam, majd elolvadtam, annyira édes volt...
Ki érti ezt?... :(

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Van mit tanulnunk... Nem keseregni a körülményeinken, nem keresni másokban a hibát.
Jössz velem?

Pocilakóra várva írta...

Persze!

admin írta...

Helló!
Élünk még, nyugi. Csak nehezen megy a bejegyzés...
A hétvégéig csak meglesz valahogy.
Puszi!