2012. július 25., szerda

Sírás fojtogat...

Tele vagyok aggódással, szorongással...pánik betegségnek azért nem nevezném, de ha így haladok...ki tudja mi lesz a vég kifejlet...
Éjszaka minden kis neszre felkaptam a fejem, a szívem majd kiugrott a helyéből.../még szegény Férjem is riasztottam/...
Nem~lesz~jó így...
Reggel már nem bírtam ki elindulás előtt sírás nélkül sem...ilyenkor elgondolkodom, amit Kinga barátnőmnek mondtam hétfőn~miért nem sikerült az a rohadt lombik? Most otthon lennék nyugiban, lubickolnék a babavárás örömében...
Ahogyan Tvrtko írta a könyvében-nagy rajongója lettem~"Biztos, hogy van Isten? És ha igen, biztos, hogy ezt akarta?"

4 megjegyzés:

andi írta...

szia
a kérdés jogos..én is többször feltettem már, főleg, hogy a legjobb mellesleg vallásos barátnőm is hasonló cipőben jár, mint te..
úgy sajnálom..szívszorító olvasni a szomorú bejegyzéseket.....

Popi írta...

Nem tudom hogy segíthetnék, de nagyon szeretnék!

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Köszi!
Bocsánat, hogy mostanság nem kommentelek! :(

Pocilakóra várva írta...

Drága vagy, köszönöm!