2012. december 10., hétfő

Érzések...

Ma ott hangzottak fülemben azok a szavak, hogy ne panaszkodjak másoknak, hiszen másnak is meg van a maga problémája, és mások is szeretnének a saját életükkel foglalkozni, tanácsokat kapni, és nem adni, hallgatni meg pláne...
Ezen jól felhúztam magam, és sírva fakadtam...
Ahogyan ismét~nem~foglakoztat a zumba...
Múlt szerdán Mikulás bulis zumba volt, készültek csoportképek, de én nem voltam ott...na és? nélkülem sem állt meg az élet...csak sajnálom...
A szombati edzések pedig egyre ritkábbak...hol Évi beteg, hol nekem van más elfoglaltságom...
Most az egyszer nem bántam meg, hogy kimaradt a szombat, mert polgárőrös disznóölés volt, és ketten csajok~Judittal álltuk a sarat...eddig mindig megjártam, ha nem mentem el edzésre...lásd darázscsípés, beszólások...
Beszélgettem egy 20 éve nem látott gyermekkori baráttal, és ez melengette a szívem...na meg a forralt bor... :)

Nincsenek megjegyzések: