2012. december 28., péntek

Milyen érzés...

...tudni azt, hogy vannak még jó emberek...körülöttünk is...
Ma Pesten voltunk...hirtelen elhatározás, vagy nem is egészen...a Munkaadóhoz~Gyurihoz és Feleségéhez~Marcsihoz voltunk hivatalosak, de az eredeti terv szerint csak holnap mentünk volna; viszont nekem volt 1 napom pluszban, és úgy gondoltam, bepróbálkozom, hátha megkapom annak fejében a mait...tudjuk, ha másnak lehet...
Szóval megkaptam.
Nagyon vendégszeretőek, szerintem~elfogultság nélkül~nem mentünk még az agyukra... :)
De tényleg!
Remélem azért Bennük nem fogunk akkorát, semekkorát sem csalódni, mint a másik volt baráti párban, akik nemcsak hogy földbe döngöltek minket, hanem szerintem kiszakítottak belőlünk 1 részt... :(
Azonkívül, hogy jót beszélgettünk, és nem is terveztünk hosszú távra, mégis estére értünk haza; rengeteg autócsodát láttam a telken, a műhelyben.
Megdögönyöztem a bordói dogjukat; aki nem mellesleg nehezebb, mint én... :)

Nincsenek megjegyzések: