2012. december 16., vasárnap

Hamburgerzsemle Krisztától...

A tegnapi tortilla után ma ki szerettem volna próbálni 1 újabb csirkemelles étket.
/mert ugye nálunk a tortilla csirkemellel elsőrangú/...
Nagyon szeretjük a pipi rántott változatát, pláne szezámmagos panírban...de ma 1 kis extrát is belecsempésztem...resztelt májat készítettem, és azt kanalaztam a magam jóvoltából kifilézett csirkemellen ejtett hasadékba...igaz, csak próbaadagként, de a Férjem szerint nagyon jól sikerült, így készíthetem máskor is bátran.
Mivel azonban a minap rátaláltam Kriszta blogjára, azon belül is a hamburgerzsemlére, ezért úgy gondoltam elkészítem, mert nyáron gyári hamburgerzsemlével, sok zöldséggel, és a csirkemellel gyors vacsit rittyentettem...kenyér meg momentán csak a fagyasztóban lapul...
 http://illeskriszkonyhaja.blogspot.hu/2012/12/hamburger.html

Íme a bizonyíték:

                                                                     


Köszönet érte!

8 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Örülök, hogy megcsináltad, remélem ízlett Nektek is! :o)

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm, nagyon is! :)

Névtelen írta...

Jó látni, hogy örömed telik valamiben! Hajrá-hajrá, csak előre!

admin írta...

Szerintem érdemes lenne már ide is benézned: http://limarapeksege.blogspot.hu/

Pocilakóra várva írta...

Nyulacska! :)
Bogyó,
Csak a szívem fájdítom, ott annyi recept van...még Kriszta blogját sem tudtam végigböngészni... :(
Puszi

admin írta...

Egyet innen, egyet onnan... :-)

Névtelen írta...

Jajj de guszta Pocika:))Puszika:csibu

Pocilakóra várva írta...

Csibuka!
Nagyon drága vagy! Köszönöm! Puszi