2013. január 25., péntek

Kriszta után szabadon...cézár...

Szeretjük a salit...legyen az majonézes burgonya, francia saláta...és még pár változat...
Amikor ezt megláttam Krisztánál, tudtam, hogy el kell készítenem...
http://illeskriszkonyhaja.blogspot.hu/2012/05/cezar-salata.html

 Íme az én verzióm...

Annyi változtatással, hogy kevesebb mennyiségeket használtam; citrom, tejszín kihagyásával.
Fűszereket nem alkalmaztam, csak a húson-gyros fűszerkeverékkel forgattam/sütöttem át.
Az öntet nálunk sima/bolti/ majonéz volt.
1 pohár bor kíséretében tuti vacsink volt, gyertyafénnyel kísérve, ugyanis 16 éve annak, hogy egymásra találtunk...


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

na ezt tervezem hétvégére:) Tuti kis receptek, szia Pocika:)
Csibu

Pocilakóra várva írta...

Végre már, hogy jelentkeztél! :)
Puszi