2013. január 8., kedd

Pont ...és kész...

Azt sem tudom minek jár a szám...
...tegnap melóban igazítottam helyre a drágalátos kolléganőt pusztán jóindulatból...
Visszajött a  másik, és megy az engem kizárása című játék...
Ma pont leszartam...van ilyen is...és remélem, hogy marad is így!
Na, én ezért vagyok hálás... :)
~hülye vagyok Csajok, ugye?~
A másik: a zumba...
Tegnap azt hittem, hogy végre helyre állt a rend, mert Andikán látszott 1 fajta szomorúság, hogy nem megyek a szombati maratonra, mert nincs kedvem...sem így, sem úgy; de utóbbit nem magyaráztam; aztán elővillant a paranoia, hogy neki minden ember számít most, hiszen külföldi oktató jön, akinek csengetni kell, méghozzá nem is keveset...
...ennek ellenére jó fej vagyok, és kérlek Titeket is, hogy segítsük őket 1 szavazásban, aki teheti. Köszi Csajok!
http://www.facebook.com/EskuvoVasar2013?sk=app_276686432417366&app_data=fullMTAyNDc3

1 megjegyzés:

admin írta...

Ma pont jól csináltad... :-)))