2013. január 3., csütörtök

Pizza...4 felvonásban...

A tészta recept Krisztától származik.
http://illeskriszkonyhaja.blogspot.hu

Az elkészítéshez/dagasztás/kelesztés/ nem használtam most kenyérsütőt, csak a saját kezeim.
A feltét bármi, ami itthon megtalálható volt.
Gyöngyi barátnőméktől kaptunk* tegnap szalámikat, sajtot/camembert~amelyet, én meglehetősen nem kultiválom, de nem is ez a lényeg, Férjem szereti/...*Jó tett helyébe...
Ma Melus barátnőm dobott meg 1 szelet chilis babos pizzával, amit jó kislány módjára haza is hoztam az éhező embernek... :)
~nem szálltam el magamtól, még ha úgy is tűnik; Ti is biztos gondoltok ilyen alkalmakkor, vagy vásárlás közben az otthon lévőkre...~
Szóval nem is kellett találgatnom, fejben megvolt az ötlet, és az egyetértés sem maradt el.
4 féle pizza készült; a 2 pizzát feleztem a feltétekkel.
Íme:


Nincsenek megjegyzések: