2013. október 17., csütörtök

Haematológia...

Reggel még épp az utolsó előtti pillanatban telefonált Böbe barátnőm, hogy storno a tegnapi megbeszélésünk, el van mára intézve a haematológia. Szuper! Még jó, hogy 1 mappában hevernek az eredményeink...gyorsan a hónom alá csaptam, közben már Juci barátnőm itt is volt értem.
A fejtágítás rövidnek tűnt/pláne, hogy én leléptem :) /, és vártam 1 órát a haematológia előtt, ami fullon működött...szerencse, hogy a laboros Andika felszólt az asszisztensnek, és így kerültem be viszonylag hamar, különben még javában ott ülnék estig...2 hetente van csak rendelés...
30 percet tartózkodhattam bent, amíg gépre vittek mindent, és kaptam 3 Clexane receptet...
Most is jó fej volt a Főorvosnő is.../cserébe mindenhol hagytam 1 Milkát :) /
Olyan gyorsan sipirceltem ki a kocsihoz, ahogyan csak bírtam...

1 megjegyzés:

Csigusz írta...

A lenyeg, hogy meg van a Clexi. :)