2013. október 27., vasárnap

Nehéz nap...

Tegnap ismét hisztis picsa voltam...pedig nem is menstruálok...te, jó ég, hogyan fog ez lecsengeni a műtétig?...
Délelőtt még kicsordultak a könnyeim, ha szóba került, hogy délután megyünk megnézni Bencét...ott viszont elég jól visel/ked/tem...igaz, hogy összehúzta magát nálam, és sírt is, mert tele pelus, éhes volt, és nem utolsósorban nem én vagyok az anyja...ahogy Dia átvette, a keserves éhség sírás csendesebbé szelídült...
Nem zaklattuk őket/inkább magunk/ sokáig, mert este még polgárőrös közgyűlés is várt a Férjemre...ott az új elnök/akinek nem mellesleg eddig inkább a Férjem tett szívességet/, a hátam mögött kiosztott, ezt Férjem sem hagyta szó nélkül...
~mindezt csak azért írom le, mert ő a türelmesebb...nekem egyből szakad a cérna, és nem rejtem véka alá a véleményem; neki több idő kell, hogy túlcsorduljon az a bizonyos pohár...~
Még az este folyamán beszélgettünk a babalátogatásról, és ismét nem bírtam megállni sírás nélkül...

Nincsenek megjegyzések: