2013. október 7., hétfő

Rohangálás ide-oda...kis várakozással fűszerezve...

Reggel már 8 előtt a gastro-n voltam, kaptam 1 kék színű kapszulát, és rá 20 percre megfújtam 1 kis tasakot...ez a helicobacter pylori kilégzéses vizsgálat.
Az eredményt gépbe tették, és akár már ki is értékelhették volna, de közben tükrözések zajlottak, ezért várni kellett...az asszisztenssel meg is beszéltem, hogy nem kerülhetnék-e át a Főorvosnőhöz.../nála is akartam kezdeni, még a nyáron, csak akkor ehhez a tükrözős-mániás nőhöz kerültem, mint tudjuk/...
Átrohantam a Tüdőgondozóba, ahová 9 órára volt időpontom...szerencsémre 1 kedves ismerősöm által nagyon gyorsan bekerültem a főorvosnőhöz, aki megvizsgált, megnézte a leletem, és kaptam Klacid-ot a mycoplasma-ra...majd 1 újabb laborbeutalót, c.vérvétel céljából 3 hét múlva...
Irány vissza a gastro...még, jó, hogy vittem magammal könyvet, mert kb.13.30-ig vártam...míg, mindenki más már elment, aki ott volt reggel óta, én csak pislogtam, mint pocok a lisztben, hogy akkor most mi is van?
Megérkezett a Főorvosnő, és elsőként bekerültem...elmondtam, mi újság, és ő mit javasol, a sztárdoki mit nem szeretne...kaptam Nolpaza-t, Klion-t, és még valamit, de akkor szóba került, hogy kaptam Klacid-ot...erre maradt ez a kombináció.../1 hétig kell szednem 2*1 kombóban/
Nov. 05-én 8 órakor ismétlés...
Kiváltottam a gyógyszereket, vettem mellé folsavat, és D vit-t; 9825 Ft-ot hagytam ott.../ezt csak a magam kedvéért jegyeztem meg/

Nincsenek megjegyzések: