2014. február 5., szerda

Közvélemény kutatás...

Nem tudom, ki hogyan van vele, de már megint nem jó passzban találtam a recepciósokat...vagy csak én veszem fel...
Ugye tegnap is hallgattam a Klion miatt; ma újra telefonáltam, hogy nem tudom, Nekik kell-e szólni a transfer időpontjáról...erre ismét flegmán beszóltak, hogy ők ezt tudják...ok, de én nem tudtam...
Múltkor azért lettem lecseszve, mert csak a doki adott időpontot, náluk nem voltam beírva; most, amikor meg szólni akarok, akkor is én vagyok a tudatlan hülye...
...és még én gondoltam, hogy viszek nekik holnap 1 doboz bon-bont...
Kaális Csajok, Ti vittetek valamit?...
Remélem a Kedvenc Doktorunk megadja az ukászt, miszerint esténként bor, vagy pálesz...nem, nem lettem alkesz, csak megfáztam...intő jel? :(

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Én nem vettem semmit a recepciósoknak.Én vagyok,aki írta a Kliont.Ja,egyébként én is Krizsás voltam,úgyhogy kérdezz nyugodtan,szívesen válaszolok.Nekem a 4.lombikom sikerült,ebből volt egy fagyasztott beültetés.

Üdv.

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Jaj, de jó! Köszi!

Névtelen írta...


Nincs mit.-)
Figyu,lehet hogy nem mondta el Krizsa,de holnap ha mész a beültetésre teli húgyhólyaggal kell menni!! Én először nem úgy mentem,jól le is cseszett,de hát a kisujjamból nem tudtam kisz...Biztos fura neked is a doki stílusa,nagyon hangulatember,de a legjobb kezekben vagy.Ja és én csak a beültetés napján feküdtem,utána már jöttem-mentem,ez nagyon fontos a vérkeringés miatt és persze szigorúan ittam a vörösbor+pálinka kombinációt orvosi utasításra természetesen:-)Nagyon nagyon szurkolok holnapra és csak pozitívan,nyugi sikerülni fog!!Küldöm az energiát!!!Üdv: egy 16 hetes kismama