2014. május 22., csütörtök

Hirtelen kiugrás...

Nem tudom, hogy a kimerültség, vagy a hirtelen meleg okozta a tegnapi riadalmat...
Egész nap fájt a fejem, gondoltam, mérek 1 vérnyomást...145/92 Hgmm, P:60/min.
...és közben előjött ismét az a bizonyos torok szorító érzés...pajzsmirigy?
Reggel mért érték bringával való száguldás után: 116/85 Hgmm, P:90/min
Ismét érzem, hogy ég az arcom, fáj a fejem: 136/84, Hgmm, P:57/min.
Hypochonder vagyok, vagy mi?... :(
Nagyon nem örülök ezeknek az értékeknek, mert nem elég, hogy küzdöm a soron következő lombik okozta félelmekkel...

2 megjegyzés:

Heniiii írta...

Uhh, ez nem vicces Poci, nem beszéled be! Tavaly nyáron nekem ugyanez volt, szintén torokszorító érzéssel, a mozgás után nekem is mindig lement. Az alváshiány is okozhat ilyet, de a hormonok is. Nézegesd egy pár napig, vérnyomásnaplót vezetve, ha teheted, már reggel ébredéskor.

FElla írta...

Szerintem lehet stressztől, méregesd egy ideig rendszeresen. Amíg még nem indul be a köv lombik valami nyugtatót szedhetsz?