2014. május 14., szerda

Sajttorta sütés nélkül...Heninek

Heninek már mióta ígérem, hogy megosztom vele ezt a receptet, de csak most jutottam el idáig...bocsi!
Netes recept, ezt tartottam kép alapján a legszimpatikusabbnak.

Hozzávalók:
    25 dkg darált keksz
    12.5 dkg Rama
    25 dkg túró
    25 dkg mascarpone
    200 ml hideg habtejszín
    3 evőkanál cukor
    1 zacskó vaníliás cukor

A tetejére:
eper, málna, vagy bármilyen idénygyümölcs

Elkészítés:
A kekszet dolgozd össze a puha Ramával, hogy morzsás állagú legyen. Egy 26 cm átmérőjű kapcsos tortaformába fektess sütőpapírt - csak azért, hogy könnyebben kivehesd majd a szeleteket - és oszlasd el az alján a morzsás kekszet. Tedd be a hűtőbe és amíg ott időzik, verd fel kemény habbá a tejszínt. Egy másik tálban keverd össze a túrót, a cukrot, a vaníliás cukrot és a mascarponét, majd forgasd bele a keményre vert tejszínhabot. Vedd ki a keksz-alapot a hűtőből és borítsd rá a tejszínes krémet. Tedd vissza hűlni 4-6 órára a tortát, majd díszítsd a friss gyümölcsökkel.

Mint mindig, más receptnél is, most is változtattam az összetevőkön.
Mascarpone helyett natúr vajkrémet használtam!
A tetejére pedig hagytam tejszínt, nem kevertem bele a 2 dl-t a krémbe, ahogyan a recept írja.

2 megjegyzés:

NMartina írta...

Nagyon tuti lehet! :) Mi is megcsináljuk, majd a kekszet valamivel helyettesítjük :)

Pocilakóra várva írta...

Tina,
Mindenképp készítsétek el! Nagyon finom! :)