2011. március 6., vasárnap

Futópad mánia...

Nem értem miért nem veszik az emberek a fáradtságot 2 sor erejéig...igen, ismét vatera, és futópad mánia...
Mire kinézem azt a darabot, ami elfogadható áron található, és aránylag még egyben is van, vagy elviszik, vagy pedig az eladó 2 mondatot nem hajlandó a drága idejéből rám szánni...és aztán tényleg mások csapnak le rá...persze, akinek nem fontos a futár, vagy a posta, mert személyesen is el tud érte menni, annak igen könnyű dolga akad, de nekem nem mindegy, hogy leütöm, és kiderül, hogy csakis kizárólag személyes átvételhez ragaszkodnak-pl. Kecskeméten...
Ez csak azért jutott most eszembe, mert 1 baráti családnál voltunk, és "edzettem" a futópadjukon :)
Szomorúan meg is állapítottam, hogy nem bírom én már ezt annyira, mint akkor, amikor rendszeresen ki jártam futni :( ...bár emelkedőn gyors gyalogló formátumban a pulzusom majdnem a 200-at verte...

1 megjegyzés:

admin írta...

Ó,200? Nem is kell neked az a gépezet...!

Amúgy örülök, hogy visszatértünk végre a blogspotra, mert amott nekem nem volt jó. A képeket folyton kicsinyítenem kellett és a videóval is nehezen boldogultam (na oda tényleg kellett a you tube, bár most már itt is azt fogom alkalmazni). Szóval, jobb itt!!! :-)