2011. március 7., hétfő

Psychés alapon...

Férjem ma a háziorvosához készült, elvinni az eredményeket-ahogyan a tegnapi blog bejegyzésemben erről számot adtam.
Mind emberileg, mind szakmailag nagyon toppon van a dokinő, ezért 1 napot rá kell szánnia az embernek, ha odamegy-szó szerint-, alaposan kikérdezi, és arra a megállapításra jutott ő is, hogy ezek a rosszullétek idegi alapon vannak...
Mit ne mondjak? Lehetne gyermekünk, ránk szakadhatna a lottó 4-es mondjuk, biztos ezerszer könnyebb lenne...de így...marad az aggódás, az agyalás; bár tudjuk a szeretet sok mindenen átsegít...hiszen tegnap is mondta a Férjem-amikor megemlítettem neki, hogy ne pazarolja rám már azt az elkövetkezendő 4 évet, miszerint utána én már nem vagyok hajlandó szülni(mármint az 1. gyermeket)-, hogy ő így is szeret, hogy nincs gyermekünk, hogy kínlódunk érte...

2 megjegyzés:

Linsy írta...

A férjed azt hiszem egy igazán kivételes ember, pont úgy mint Te. :) Fel a fejjel!

Puszi

Hajnalka írta...

Szia! Ismerem ezt a szöveget, amit a férjed mondott, én ugyanezt kaptam vissza, s titokban jól is esett.

Persze nekem is megfordult a fejemben folytassuk külön utakon, s most látod, még inkább együtt vagyunk!

Próbáljatok valahogyan lazítani kicsit.