2011. november 19., szombat

Numero 2...vagyis volt már ilyen bejegyzésem...

Milyen hülye az ember/lánya...
Tudom, hogy spontán nem lehetek várandós, de az ember lánya a szíve mélyén mégis csak várja, hogy majd most...
Egész héten ingerlékeny voltam, és azt éreztem, hogy a melleim iszonyatos módon feszülnek, fájnak...elvetettem a feltételezést, és meg voltam róla győződve, hogy biztos cysta rendetlenkedik odabent, mert még más kísérő tünetem is volt...
Tegnap kellett volna mennem rákszűrésre, de aránylag közel a menseshez, nem akartam bekockáztatni, majd decemberben elmegyek...
Tegnap este kijelentettem ismét sírva, hogy el vagyunk ketten, nincs szükség bővítésre...nem akarok újra lombikozni, örökbe fogadni meg most pláne, hogy nem...
...hogy ennek volt-e hatása, vagy a tudat alattim üzent újra, vérzéssel álmodtam...s mit ad az ég? Nagyobb összebújás után jelentkezett a vérzés, 24. napra...
Esküszöm, lottóznom kellene!...

1 megjegyzés:

admin írta...

Hát elég rendetlen..., egyszer későn, máskor meg korán.