2011. november 27., vasárnap

Tesco Fittaréna

Nagyon csúcs volt ez a mai nap!
Életemben nem jártam még ilyen sporteseményen, de remélem, nem ez volt az utolsó!
Zumba csapattal mentem:)
Annyit hülyültünk.
6 terem közül lehetett választani, különböző sportolási lehetőségek közül...
40 perces órák voltak.
Az 1. órát 1 Kangoo-val indítottuk...annyira jó volt!...már régen szerettem volna kipróbálni ezt a sportot, és most adott volt a lehetőség...annyira bezsongtam, hogy a déli órán is szerettem volna részt venni a Nagyszínpadon, de mire odaértem a másik teremből, addigra elfogyott a kangoo cipő... :( /pedig 1000 párat hoztak/...
Aztán Zumbáztunk Vieira Líviával...na az a csaj...ha még értetek pocsék zumba órát, na akkor ez az volt...mondtam is Andikának, hogy nem cseréljük le őt! :)
Aztán Afromániáztunk...na, nekem ez sem igazán jött be, úgyhogy az órából fennmaradó 10 percben szépen ki is sétáltam a teremből....
...és ekkor lemaradtam a kangoo-ról...pihiztünk 1 sort, közben láttam, hogy sorra adják fel az óra közepén az emberek a kangoo-zást...marha szomorú voltam... :(
Ezután Béres Alexandra óráját követtük nyomon, szétnéztünk a standok között...
...és ezután Spinningeltünk...
Hú, most mit mondjak? Sógoromék is tartottak anno ilyenfajta edzést, de az piskóta sem volt ehhez képest...annyira kihajtottam magam...de jó volt ez is.
Ismét 1 Zumba óra következett, de ott meg a csaj be volt lőve, vagy mi...az első 4 percben 3x rontotta el a lépést, a mellette lévő srác úgy kapott érte, nehogy lezúgjon a színpadról; a srác pedig ütemesen nyomta a koreót-neki kellett volna középre állnia inkább...
Ezután még Katus Attilával aerobikoztunk...meg kell hagyni, a csajok odáig meg vissza voltak érte, én kevésbé sem! De sportolni jöttünk!
Na, és a finálé a kihagyhatatlan Líviás Zumba volt...ez még durvább volt, mint a reggeli...követhetetlen...még az edzőnk is feladta olykor-olykor...
...és még ő nevezi magát hazánk 1. zumba oktatójának... :S
~...ha fizetne sem mennék el az általa tartandó órára!
Még mindig kitartok az elvem mellett: Nem adjuk fel Andikát ilyen pocsék óra kedvéért! :)

Nincsenek megjegyzések: