2011. november 24., csütörtök

Sorozat, avagy padlót fogtunk...

Annyi minden történt mostanság, hogy csak kapkodom a fejem, a posztolások pedig elmaradnak...
Nálunk is beütött a crack...
Kezdődött azzal, hogy a drága ÉMÁSZ elfelejtett szeptemberben csekket küldeni, nekünk meg kisebb bajunk is nagyobb volt ennél, és nem foglalkoztunk vele...meg is lett a következménye...november 8-án a Férjem felvett 1 ajánlott levelet, miszerint november végén kikötik a villanyt...gratulálok!
Gyors telefon az ÉMÁSZ-os havernak, aki másnapra utána is nézett, és kérdezte, hogy tudunk-e utalni? Naná, hogy tudunk, hiszen muszáj! :(
Kikötés ennek reményében elmaradt!
De az anyagi lehetőségünk pedig annyira megfogyatkozott, hogy totál padlót fogtunk...
Közben az egyik kutyánk szájpadlásába csont ékelődött be, és eltelt 3 nap, mire szét tudtam annyira feszíteni a száját, hogy belenézzek...azt hittük, hogy a foga gyulladt be...
...gyors telefon a dokinak, hogy mit tegyünk? Ő akkor nem rendelt, telefonon kapott instrukciók alapján nem tudunk vele mit kezdeni...a kutya 50 kg, én 56...
Másnap újra telefon, betuszkolás a kocsiba-szegény kutyi annyira félt, hogy minden utasításunkat szépen követte; ugyanis pórázhoz sincs szoktatva, autóhoz sem...-a doki fogóval altatás nélkül kiszedte a csontot...Férjem a kutya száját feszítette spárgákkal-szegénykém annyira félt, hogy a kutya odakap- én pedig a saját súlyommal nehezedtem rá, hogy meg ne lógjon az asztalról...szép kis menet volt...ja, és a dokinak bizonygattuk, hogy ez így nem fog menni... s lám, sikerült...utána pedig már azért égett az arcunk, nem győztünk elnézést kérni... :S
/Zumbán pedig nevettek rajtam, amikor elmeséltem, hogy próbáltam leszedálni a kutyát/ :S
De ha még ez nem lenne elég, tegnapelőtt az aksink felmondta a szolgálatot...nem a hideg, hanem cellazárlat...pénzünk nincs, és ha kell s.o.s-ben a kocsi, mert baj van netán?
Annyi szerencsénk volt, hogy van 1 pár barát, aki ki tud segíteni ilyen esetben...szégyen vagy sem, ez van...
Ja, és már 2 hete be vagyok parázva, mert ellenőrzésünk lesz, és ilyen részletes még soha nem volt! :(
...na, és még mindig azt gondolom erre a helyzetre NEM SZABAD, erre NEM KELL gyermeket vállalni!

2 megjegyzés:

admin írta...

Húú, hát úgy látom, mostanában mindenkinek kijut a "jóból". :-s
Engem is elgondolkodtat már a másik gyerek..., max., ha lelépünk az országból.Ez az itthoni helyzet elég aggasztó. Pénzünk nem marad lassan, számlák viszont igen. És ahogy egy gyerek nő, úgy lesz egyre több a kiadás is.
Na ezt most véletlenül sem lebeszélés céljából írtam, csak morgok, mint egy vénasszony.
Ti nem gondolkodtatok el külföldi szerencsepróbáláson?

Eperke írta...

Sajnos a bajért nem kell a szomszédba menni:(((
A pénztelenség pedig nem szégyen:(