2012. október 10., szerda

Kudarc...

Tegnap reggel 1 újabb önéletrajzot küldtem el mail formájában...
...természetesen válaszra sem méltattak...
Délután, hazafelé baktatott szerény Polgármesterünk, amikor megállítottam, és a segítségét kértem munkaügyben...
...gyorsban tárcsázta a cég igazgatóját, ahová reggel a mail-t küldtem...betanított munka, de már az is mindegy lenne...szégyen vagy sem, de ha nincs protekciód...
Beinvitáltam a garázsba, ahol Férjem az újabb "mesterművén" dolgozik, majd beszélgetésbe elegyedtek 1 korsó sör kíséretében...
A Felesége az óvónőm volt, nagyon szerettem! S tegnap kiderült, hogy ő pedig a lányaként szeret...
~apró örömök~...
Ma viszont 1 újabb csalódás elé néztünk, bár megtisztelő, hogy visszajeleztek...jött is válasz e-mail..."Jelenleg nincs üres pozíció, de ez a közeli jövőben változhat."
...csak tudnám, hogy akkor miért szerepel a Munkaügyi Központ álláslistájában?...

4 megjegyzés:

admin írta...

Fúúú, hogy én nyáron mennyi önéletrajzot elküldtem, ugyanígy az álláslistában megjelentekre. A rengeteg közül csupán egyetlen visszajelzés érkezett (persze negatív). Én már nem hiszek ezekben. :-( Úgy gondolom, csak kötelező nekik közzétenni/meghirdetni, de úgyis van rá jelentkező. :-(

Csiburaska írta...

Poci!Ezeket a kocsikat eladásra csinálja a Férjed?Mennyi ideig készült az a "fekete"??:)Nagyon tetszenek:))

Pocilakóra várva írta...

Timi,
Már én is ezt gondolom... :(
Csibu,
Köszi!!! :)
Részben-csak alkot, ahogyan Te is!
Azért részben, mert magunknak gondoltuk, de forgalomba nem vihető, mi pedig nem tudtuk kihasználni, és kellett is a pénz...akinek dolgozott Pesten, ő vette meg a "dizájn centerébe"...
6 hónapig készült.

Csiburaska írta...

Hát csúcs szuper!!!!Ilyen gyűjtőknek sokat érhetnek ezek nagyon!!!Művészlélek akkor Ő is:)))Én nagyon értékelem az ilyeneket, és csodálom az emberi kéz munkáját bármilyen formában!!Gratulálok neki!!!!!!