2012. október 23., kedd

Már stílszerűen...

1 jó hangulatú bejegyzést követ 1 rossz...
Tegnap 1 baráti házaspárhoz voltunk invitálva bogrács kajára.
Ahhoz képest, hogy 2 felé ígérték, 6-kor el is jutottam...Férjem 1/2 órával hamarabb ment, én még a Gabicsek féle buktát sütöttem...
Nem kevés mennyiségű ital elfogyasztása után engem kezdtek el szekálni...1 darabig elhallgattam, majd kisétáltam a garázsból, és hazajöttem...
Nem az volt a baj, hogy én 1 korty alkoholt sem ittam, hanem a házigazda bunkó volt, és olyan emlékeket szakított fel bennem, amelyeket még a mai napig sem tudtam igazán a tudatalattiba száműzni...

3 megjegyzés:

Pannaa írta...

Hát ez nagyfokú neveletlenségre vall... sajnálom, hogy így alakult az estéd...

Gigi írta...

Milyen "barát" az ilyen????

Pocilakóra várva írta...

Csajok,
Ez van...